مجله دلتا

مجله دلتا-گردشگری -نکات حقوقی-سلامتی-دکوراسیون-جاهای زیبای دیدنی

  • ۰
  • ۰

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی بسیار خوشایند است زیرا رنگی جذاب و پرطرفدار است که در خانه زیبایی می‎آفریند.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

رنگ بنفش با طیف‌های متعددی که دارد جاذبه‌های بی‌نظیری به خانه می‌بخشد. بنابراین دکوراسیون خانه به رنگ بنفش جلوه‎ای بسیار دلنشین و زیبا دارد.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

از آنجاکه در ترکیب رنگ بنفش هم از رنگ‌های گرم و هم سرد استفاده شده است، این رنگ با اکثر رنگ‌ها هماهنگی خوبی دارد.

از ویژگی‌های بارز دکوراسیون خانه به رنگ بنفش این است که در اکثر سبک‌های چیدمان داخلی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به بیان ساده‌تر شما می‌توانید رنگ بنفش را هم در سبک‌های کلاسیک و هم در سبک‌های مدرن به‌کار ببرید.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

رنگ بنفش برای تمام قسمت‌های خانه قابل استفاده است. به عنوان مثال می‌توانید از طیف‌های روشن آن در اتاق کودک و طیف‌های تیره‌تر را در اتاق نشیمن، غذاخوری، اتاق خواب یا سرویس بهداشتی استفاده کنید.

دکوراسیون خانه با رنگ بنفش بسیار شیک و مناسب است مشروط بر اینکه با رنگ‌های مناسب ترکیب شود و هماهنگی لازم را به‌وجود بیاورد.

اگر نمی‌خواهید تمام خانه خود را به رنگ بنفش درآورید و رنگ اصلی دکوراسیون داخلی‌ منزل‌تان غیر از بنفش است، کافی است مبلمان یا فقط بخشی از مبلمان خانه را به رنگ بنفش انتخاب کنید؛ مثلاً قرار دادن یک کاناپه بنفش هم یک نقطه کانونی ایجاد می‌کند و هم خصوصیات رنگ بنفش را به دکوراسیون منزل می‌افزاید. می‌توانید روی این کاناپه از کوسن‌هایی استفاده کنید که با رنگ دیوارها، پرده‌ها یا سایر قسمت‌های خانه هماهنگ باشد.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

راه‌های ساده‌تری نیز برای به‌کار‎گیری رنگ بنفش در دکوراسیون خانه وجود دارد. نمونه آن استفاده از وسایل تزیینی به رنگ بنفش است. مثل قرار دادن یک گلدان روی میز، نصب تابلوهایی که رنگ بنفش در آن غالب است یا استفاده از کوسن‌های بنفش که با مبلمان هماهنگی دارند.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

همچنین، می‌توانید رنگ بنفش را برای دیوار کانونی انتخاب کنید. این کار جلوه‎ای خاص به خانه شما می‌بخشد. برای دکوراسیون دیوار کانونی کاغذدیواری‌ را فراموش نکنید. امروزه تنوع بسیار زیادی در کاغذدیواری دیده می‌شود و می‌توانید به سادگی گزینه‌ مناسب را پیدا کنید.

دکوراسیون منزل به رنگ بنفش

رنگ بنفش در پرده‌ها، موکت یا سایر کف‌پوش ها نیز قابل استفاده است. این رنگ آلودگی و تیره‌گی ناشی از دوده و گرد و غبار را به خوبی می‎پوشاند.

اتاق خواب بنفش

رنگ بنفش در اتاق خواب نیز جلوه‎ای زیبا می‎آفریند. شما می‎توانید روتختی خود را هماهنگ با پرده، به رنگ بنفش انتخاب کنید.

بنابراین از انتخاب رنگ بنفش برای دکوراسیون خانه هراس نداشته باشید و آن‌ را جزء گزینه‌های نخست قرار دهید.


بیشتر بخوانید:

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون محل کار

نکات ضروری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

11 ایده آب نما برای فضای کوچک

علل حمله قلبی در سنین جوانی

چه عواملی باعث درد شانه می شود

نکاتی در مورد حفظ سلامت دندان ها

علائم آپاندیسیت را بشناسیم

هپاتیت و انواع آن




  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • delta turist

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی